Zákaznické centrum firmy Pražské vodovody a kanalizace (PVK) v Dykově ulici bude od pondělí 3. května znovu otevřené…

Provoz však bude omezený a určený primárně pro předem objednané. Zákaznické centrum je v souvislosti s opatřeními proti šíření nemoci covid-19 uzavřeno od loňského 22. října.

„Zákaznické centrum bude otevřeno od pondělí do pátku pouze pro zákazníky, kteří potřebují vyřešit akutní záležitosti, jež nelze vyřídit korespondenčně, a zarezervují si termín návštěvy přes rezervační systém,“ informoval mluvčí PVK Tomáš Mrázek. Termín návštěvy je možné rezervovat i na zákaznických linkách.

Podle mluvčího je nicméně preferovaná bezkontaktní komunikace. Zákazníci mají možnost se s dotazy obracet na pracovníky firmy například prostřednictvím e-mailové adresy info@pvk.cz nebo telefonicky na zákaznických linkách.

Návštěvníci zákaznického centra budou povinni při vstupu do prostor používat dezinfekci. Nezbytné bude rovněž nošení respirátoru v budově. Od pondělí bude opětovně možné za služby zaplatit na pokladně zákaznického centra. Podmínkou je předchozí rezervace přes web. Od loňského října bylo možné závazky vůči firmě hradit výhradně bezhotovostně. Platby provedené například přes zákaznický účet nebo příkazem k úhradě PVK nadále doporučuje.

Pražské vodovody a kanalizace mají v hlavním městě na starosti distribuci vody. Jejich většinovým vlastníkem je firma Veolia a menšinovým hlavní město Praha.

Autor: Redakce, ČTK, Praha, 28.4.2021

Informace:

https://portal.pvk.cz/rezervace-schuzky